مهربان خدای من

                                 

مهربان خدای من

امشب نگاهی به پرونده ام انداخته ام

دیده ام

نه اهل شب زنده داری ات بوده ام

نه اهل نافله

و نه اهل غفیله

دیده ام در این بده بستان

بنده و معبود

تنها دل به تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو داده بودم

وتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو

دستم را گرفتی

 چه زمانها که خواستم  از خستگی این راه رهایت کنم ....بماند .....اما

تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو

مهربان تر و با غیرت تر از این حرف هایی ..............

ومن گرمی مهربانیت را بیش از پیش حس میکنم

و از تــــــــــــــــــــــــــــــــــو

میخواهم هیچ زمان و مکانی  واسطه جدایی

میان من وتــــــــــــــــــــــــــــو نباشد

واگر ...............

آن لحظه ، لحظه مرگ من باشد

بگذار خاطرات خوش عاشقانه هایمان در ذهنم باقی بماند

به همین راضی ام و دلخوش.....

  • نمایش : ۵۳۴
  • گل نرگس
    خدا پشت و پناه شما

    ماه مبارک رمضان، ماه دوری از گناهان، ماه بندگی مبارکتان باد

    سلام
    سلام حلول ماه عاشقی بر شماهم مبارک.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    در بی کرانه زندگی دو چیز افسونم کرد:

    آبی اسمان که می ببینم و می دانم نیست

    و خدایی که نمی بینم و می دانم هست.
    نویسندگان