روز جهانی من

 

شروع نورافشانی من بر این جهان خاکی و تولد مهربان‌ترین و خوش‌تیپ‌ترین آدم دنیا مبارکlaugh

اول اینکه تولدمه و دوم اینکه تولدم مبارکتون باشهwink

و اینکه یک سال دیگه هم گذشت و باید صفحه سفید که پیش روم گذاشتن پر کنم. خدا کنه امسال رو سفید باشم و صفحه م را کم غلط تحویل بدم. الان که به پشت سر نگاه میکنم اگر بخواهم مروری کوتاه براین یک سال داشته باشم به جرات میتونم بگم سال خوبی بود سالی پر از تغییر و سرشار از حس خوب ،دراین سال تا حدودی به انچه خواستم رسیدم و اگر یک بار دیگه فرصت زیستن در این سال به من بدهند بازهم همین قدم ها برمیدارم .

 تو این یک سال یادگرفتم بجای آرزو کردن آرزو بسازم پس هم چنان با تمام قدرت پیش میرم ولی قطعا  امسال،سال بهتری رقم خواهم زد تا باز هم برنده ی شطرنج زندگیم باشم. خلاصه اینکه یک سال ازعمرمون کم شد و تا رسیدن به مرحله نهایی فرصتی نمونده امروز میتونه برای من روز شادی باشه اما درکنار این شادی صدای ناقوسی شنیدم که تنها بخاطر من به صدا دراومد.

 

  • نمایش : ۷۶۶
  • Farid NamJoo
    مبارک باشه ایشالا از این به بعد زندگیتون متفاوت تر و زیبا تر بشه 🎂
    مممممممممممممممممنوووون :)))
    پسر شجاع
    باشد حالا :)))
    تولدتان مبارک زمینیان و هوائیان و چرندگان و پذندگان و فلان  و بِسال !
    والاع:|
    فضایی ها جا انداختی‌‌:/
    یک من
    مبارکه باشه تولدتون(:
    ان شاءالله هرروز بهتر از دیروز(:🌷
    مرسی
    هم چنین برای شما:))
    مهدی رنجبر
    مبارکتون باشه !
    سپاس:)) 
    ناشناس
    تولدتون مبارک
    :) 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    در بی کرانه زندگی دو چیز افسونم کرد:

    آبی اسمان که می ببینم و می دانم نیست

    و خدایی که نمی بینم و می دانم هست.
    نویسندگان